Jest nam niezmiernie miło poinformować, że nasza innowacyjna kampania „Rycerze”, promująca markę PUROX, otrzymała prestiżowe wyróżnienie w konkursie organizowanym przez Klub Twórców Reklamy (KTR). Dzięki unikatowemu połączeniu wizji artystycznej, realizacji technicznej i kreatywności, nasz projekt reklamowy został okrzyknięty najlepszą Reklamą Telewizyjną roku!
W centrum sukcesu – wybitny zespół i doskonała współpraca
O sukcesie decydowały przede wszystkim osoby i firmy, które z pasją i zaangażowaniem przyczyniły się do stworzenia tego arcydzieła. Produkcją filmu zajął się Kuba Michalczuk, którego ekspertyza reżyserska i umiejętność przekuwania kreatywnych wizji w rzeczywistość postawiły „Rycerzy” na piedestale jakości. Za produkcję odpowiadała Kamila Zawada reprezentująca Papaya Films, gwarantując perfekcję techniczną i realizacyjną na każdym etapie prac.
Niezaprzeczalny wpływ na ostateczny kształt kampanii miały również Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak-Pyrt, duet kreatywny z agencji OK Human. Ich świeże spojrzenie i niekonwencjonalne podejście do storytellingu pozwoliły wydobyć z konceptu „Rycerzy” jego pełen potencjał, tworząc kampanię, która nie tylko sprzedaje, ale i zapada w pamięć.
Nagroda to potwierdzenie strategii i kierunku
Otrzymane wyróżnienie jest dowodem na to, że nasza strategia długoterminowa, polegająca na inwestowaniu w jakość, innowacyjność oraz kreatywność przynosi oczekiwane rezultaty. Nagroda od KTR to nie tylko prestiż, ale także potwierdzenie, że miejsce, które zajmujemy na reklamowym rynku, jest wynikiem ciężkiej pracy, odwagi w podejmowaniu wyzwań i ciągłego dążenia do perfekcji.
Z dumą patrzymy na nasz projekt „Rycerze” i świętujemy ten sukces, będąc wdzięcznymi za talent i ciężką pracę wszystkich, którzy przyczynili się do tej wyjątkowej produkcji. Dziękujemy naszemu zespołowi, partnerom i wszystkim, którzy wspierali projekt na każdym etapie jego tworzenia. To wielkie wyróżnienie motywuje nas do dalszego rozwoju i potwierdza, że droga, którą podążamy, prowadzi do kolejnych, nie mniej spektakularnych sukcesów.